Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості.
Терміни повернення та обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- збережені всі ярлики і маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
- Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.
Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо після отримання посилки Ви хочете обміняти товар на інший, або повернути витрачені кошти, першочергово вам необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії, і повідомити йому Ваші дані, наміри і причину повернення/обміну. Зв'язатися можна по кожному з номерів, вказаних на сторінці "Контакти" нашого сайту. Обмін товару, повернення коштів - ми проводимо тільки після отримання повернувся товару від клієнта, і, впевнившись у його належному первинному стані.